Načini plačila

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:

• Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu.

• Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika Rimarket d.o.o., Jurjevica 50, 1310 Ribnica, odprt pri SKB Banki d.d., IBAN: SI56 0311 4100 0181 255. Kupec predračun prejme takoj po opravljen nakupu oziroma po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

• Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Mollie. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Mollie zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

• Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.

 Obročno plačilo preko sistema LeanPay. Več informacij najdete TUKAJ .

V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. Paypal, obročno plačilo s kartico Diners Club, LeanPay, ipd.) kupcu lahko nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno. Morebitni dodatni strošek, ki je odvisen od izbranega načina plačila, se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. O navedenem strošku je torej kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška, naveden pa je tudi tako na naročilu, kot na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.

Pri naročilih s plačilom z gotovino na mestu prevzema morajo pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil upoštevati, da lahko na tak način izvedejo le plačila v zneskih do 420 € (oz. največ v znesku, ki ga določi vsakokrat veljavna zakonodaja). V ostalih primerih je priporočljivo izvesti plačilo s predhodnim nakazilom (po predračunu) ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico.

Pri posameznih naročilih si ponudnik izjemoma in iz utemeljenih razlogov pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (gre zlasti za primere preteklih negativnih izkušenj s konkretnim kupcem, ko naročil po dostavi ni prevzel, ko konkretni kupec evidentno in kontinuirano zlorablja pravice iz Zakona o varstvu potrošnikov, ko je kupec ponudniku ob odstopu od pogodbe vračal uničeno, poškodovano ali rabljeno blago, ko ima kupec v razmerju do ponudnika zapadle neplačane obveznosti, ipd.)

Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.

Dostava naročila

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko kupec izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:

Dostava na domači naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS (General Logistics Systems), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Za artikle na zalogi pri ponudniku je dostavni rok znotraj Slovenije praviloma 2-5 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnim rokom dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni artikli dostavijo kupcu hkrati, razen v kolikor kupec od ponudnika izrecno zahteva drugače. V primeru, da kupec (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne artikle iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želi naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se mu za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave, v kolikor izbere plačilo po povzetju pa se mu za vsako (ločeno) pošiljko obračuna tudi dodaten »Strošek plačila« za storitev oz. provizijo, ki jo ponudniku zaračuna dostavna služba (Pošta Slovenije, GLS, ipd.).

Ponudnik pakete odpošilja vsak delovni dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Rimarket d.o.o., Jurjevica 50, 1310 Ribnica.

Strošek dostave

Pri naročilu v znesku nad 50,00 eur je dostava BREZPLAČNA.

Pri naročilu v znesku do 50,00 eur pa strošek dostave znaša 4,00 eur.